CUBBIS – centralno poročanje
Napredna rešitev CUBISS je plod lastnega razvoja namenjena poročanju, analiziranju in spremljanju poslovanja na osnovi zbranih in prečiščenih podatkov iz vseh virov podjetja. Rešitev temelji na orodju Oracle BI in je sestavljena iz podatkovnega skladišča in področnih podatkovnih skladišč. Namenjena je poslovnim uporabnikom, ki pri svojem delu uporabljajo in analizirajo velike količine podatkov za podporo pri nadaljnjem odločanju.
Sedem razlogov zakaj izbrati CUBISS
- Zagotoviti pravočasne informacije, ki so pomembne za odločanje.
- Pridobiti zaupanje v prečiščene podatke.
- Samostojna izdelava analiz in poročil.
- Visoka parametriziranost sistema.
- Spremljanje kazalcev uspešnosti (KPI).
- Napovedovanje poslovanja.
- Ocenjevanje tveganj poslovanja.
Lastnosti CUBISS
Uporaba moderne spletne tehnologije
Prikaz in analiza podatkov v realnem času
Vizualizacija podatkov
Avtomatsko obveščanje in alarmi
Priprava Ad-hoc analiz in poročil v različnih formatih s strani uporabnika
Določitev nadzora dostopa in nivojev
Dobra povezanost z vašim obstoječim sistemom
Personalizacija BI komponent
Funkcionalna področja CUBISS
Modul INTERNO POROČANJE ZA VODSTVO IN REGULATORNO BANČNO POROČANJE za pripravo finančnih poročil in podpora poročanju vodstvenemu kadru ter monetarnim in ostalim regulatornim institucijam (Centralne državne banke, ECB).
Modul ANALITIČNI CRM ponuja 360-stopinjski pogled nad poslovanjem s kupci, saj omogoča izdelavo analiz in spremljavo uspešnosti poslovanja s kupci.
Modul ANALITIČNA PODPORA MARKETINGU IN PRODAJI za segmentacijo potencialnih kupcev, analiziranje uspešnosti prodaje proizvodov ali storitev, cross sell produktov, spremljavo uspešnosti zaposlenih.
Prednosti CUBISS
POVEČANJE PRODUKTIVNOSTI
- centralizirani in urejeni podatki na enem mestu
- natančno, pravočasno in transparentno poročanje
- večdimenzionalno analiziranje informacij v realnem času
- avtomatsko zbiranje podatkov iz različnih virov
- poizvedovanje na zahtevo
- selekcija poročil in analiz za hitrejše odločanje
OPTIMIZACIJA STROŠKOV IN ORGANIZACIJA POSLOVANJA
- samostojna priprava analiz in poročil s strani uporabnikov
- boljši pregled nad poslovanjem podjetja
- učinkovitejše strateško načrtovanje
- učinkovitejši poslovni procesi
ENOSTAVNA UPORABA
- pregled in skupna uporaba vnaprej pripravljenih poročil in analiz
- vizualizacija podatkov za lažji pregled
- "drag & drop" funkcionalnost
- avtomatsko alarmiranje ob zaznavi odstopanj
- upravljanje dostopov
- personalizacija