Programska rešitev je modularno zgrajena in parametrično upravljana. Na ta način omogoča, da se posameznemu naročniku sestavi rešitev po njegovih željah. Dodatno je omogočen razvoj funkcionalnosti po željah naročnika.
Osnovni gradniki rešitve:
Revizijsko okolje - hierarhična struktura poslovnih dejavnosti, organizacijskih enot in poslovnih procesov v podjetju ali njegovih podružnicah.
Analiza tveganja - orodje za ocenjevanje tveganja za načrtovanje revizij na strateški in letni ravni. S kombinacijo različnih meril tveganja se pripravi in prilagodi obseg in politiko za ocenjevanje tveganja delnega področja revizije. Z analizo tveganja se v kratkem času izdela strateške in letne načrte.
Register tveganj – seznam vseh vrst tveganj, ki negativno vplivajo na poslovni cilj organizacije.
Revizijska dela - osnovne informacije o vsakem opravilu revizije (naslov, namen, cilji, časovni okviri, člani revizije, uvoženi delovni program, ugotovitve, priporočila, priloge itd.) Revizijska dela se lahko spremljajo skozi faze. Faze revizije se nadzorujejo preko določenih uporabnikov.
Repozitorij revizijskega programa - register revizijskih delovnih predlog. Podprto je neomejeno število delnih revizijskih delovnih predlog, ki jih je mogoče uvesti v določeno revizijo. Na ta način se izdela celotni revizijski delovni program.
Register priporočil - priporočila, ki so zapisana med vsakim revizijskim delom in se samodejno zbirajo v Centralnem registru priporočil. Register priporočil vključuje podporo za samodejne opomnike, ki jih je mogoče v celoti upravljati.
Sistem za upravljanje dokumentov – integrirani sistem, ki omogoča, da se dokumenti lahko uvažajo v IAudit pri vsakem opravilu revizije. V fazi ustvarjanja revizije se struktura dokumentnega sistema samodejno gradi. Vsako opravilo revizije vsebuje standardizirano strukturo map, ki se lahko spremeni glede na potrebe uporabnika. Sistem za upravljanje dokumentov podpira uporabo predlog za izdelavo osnutkov revizijskih poročil, končnih poročil, zapisnikov, vprašalnikov…