Gora je v sodelovanju z Oracle in Tech Data predstavila inovativne storitve digitalnega asistenta, ki temeljijo na tehnologijah za pogovorne robote Oracle Digital Assistant.

Podjetja Gora, Oracle ter Tech Data smo 22.10.2019 predstavili inovativne pristope in dobro prakso uporabe sodobnih informacijskih tehnologij v oblaku pri izdelavi inteligentnih digitalnih asistentov. Z uporabo tehnologij Oracle Digital Assistant za pogovorne robote smo strokovnjaki iz Gore predstavili prototip digitalnega asistenta, s katerim ponudniki različnih storitev lahko dopolnijo telefonske stike strank s prodajnim in podpornim osebjem ter nadgradijo digitalno komunikacijo prek spletne strani, družabnih omrežij in e-pošte pri naročanju storitev.

 
Gorin prototip digitalnega asistenta omogoča strankam izbiro in naročanje storitev podjetja prek spletne strani ali priljubljene sporočilne platforme stranke, npr. Facebook Messenger. Stranko v pogovornem jeziku sočasno usmerja v strukturirano komunikacijo in se povezuje z različnimi aplikacijami, ki jih podjetje že ima – na primer za naročanje, posredovanje informacij o ponudbi.
 

Prototip se lahko aplicira na številna področja in na različne načine podjetjem poenostavlja in izboljšuje delo s strankami. Sprejemanje in načrtovanje terminov s pomočjo digitalnega asistenta tako poteka 24 ur na dan in vse dni v letu, pri čemer lahko stranka s podjetjem komunicira prek različnih naprav, in to takrat, ko si vzame čas.

 

Takšna rešitev je primerna tako za posamezna podjetja kot digitalne platforme, prek katerih nastopa večje število ponudnikov.